tirsdag den 8. november 2011

Metal Festival

Yup, i år var det 10-års-jubilæum for vores kære "Aalborg Metal Festival" :)

Det har været en krævende weekend, det er helt utroligt så mange kræfter som skal lægges i for at få sådan 3 dage til at klappe... Kanon stykke arbejde af alle de involverede!

Jeg huskede som sædvanligt ikke at tage særlig mange billeder, så her er bare lige et par enkelte som jeg dog fandt i kamera-rullen :p

Kedelige jeans kan hurtigt forvandles med et par nitter ;)
Et af de mange koncertbilleder - her mine venner Ferocity :)

Min zombie-ven har fået årets T-shirt på... Lækkermås!

Et glimt af merchendise boden hvor jeg arbejdede ;)

Noglegange er det ærgerligt at man ikke drikker kaffe...
(Background: Starbucks, being ignored)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar