tirsdag den 17. januar 2012

Hvad drikker Møller...?

ØLLER.... ØLLER... ØLLER... ØLLER.....

Eller med andre ord: Er I der mon endnu? ;)

Jeg kan ikke blive ved med at undskylde mit fravær, for helt ærligt, der er (desværre?!) ingen som ryster af sved og dør af afsavn når jeg ikke lige får opdateret min blog, vel?

Det er derfor egentlig en komplet åndssvag og unødvendig dårlig samvittighed man pådrager sig selv når man går og tænker 'iiih jeg BURDE skrive nogle flere blog indlæg', ikke?

Der er ingen krav fra regeringens og kommunens side om "2 skriverer om dagen", så kære læsere - I må bære over med mine uregelmæssige indlæg. Eller prikke til mig.


Jeg ville sådan set også bare fortælle Jer at der nu for alvor er kommet gang i decoupage kreativiteten herhjemme, og I skal da lige have et smugkig på en af de ting jeg har gang i.. Voila:

Her er jeg ved at male-forberede...

Billedet er lidt mørkt... Jeg tror den ender med at blive rigtig sød, denne hjørne-hylde, og jeg skal nok (jeg lover, ama'r halshug) sætte et billede ind af det færdige resultat! :)

Nå ja...

GODT NYTÅR, for pokker da!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar