søndag den 23. oktober 2011

Øhli bøhd getz ze wøhm?

Ahrm.. eller som andre nok ville sige det: "Early bird gets the worm?"

Godmorgen. Jeg er U-D-præget B-menneske!
Så hvad sker der for, at jeg både igår og idag er vågnet super tidligt?
På en høj-hellig søndag endda!

Igår stod jeg kun op for at fodre misserne som var ganske overraskede over at de ikke engang havde nået at genere os et par timer før vi stod op. Derefter gik jeg i seng igen.

Idag er jeg simpelthen vågnet - flere gange - i morges og egentlig bare talt minutterne indtil jeg synes det var 'sent' nok at stå op..?! Det sker meget sjældent i Nette's Verden, folkens! I er faktisk vidne til lidt af en sensation, hvis jeg selv skal sige det.

Igen idag tog jeg misserne på sengen. De er sikkert ved at være godt mugne over at jeg igen frarøver dem deres mulighed for at plage-miave, kradse på alting og hoppe rundt i dynerne indtil een af os gi'r op og åbner for godteposen. Mon ikke de planlægger en hævn-aktion.. ;)

Oh well, jeg er oppe, ren-skuret og sidder nu egentlig bare og fordriver tiden indtil det bliver lyst, så jeg kan komme videre med mit lille decoupage projekt :D
Jeg har en smal mistanke om, at grunden til min tidlige vækkelse muligvis er, fordi jeg så gerne vil være færdig med projektet i tide - og at jeg glæder mig til at bruge noget tid på at være krea.  Er det 'ormen' som denne morgenfugl belønnes med?
Forventningens glæde.

Ligesom da man var lille og havde føsda. Eller til jul. Der vågnede man mega tidligt af ren spænding. Så kunne man ligge og kukkelure indtil det var tids nok at stå op..

Oh grusomme efterårs-mørke, vig nu bort, så jeg kan komme igang!
Der findes ikke noget så kedeligt som at vente, right?
Det er ren spild-tid, for det meste...

Godt man har en blog ;)


P.S. Nette's Verden undskylder for eventuelt ligegyldigt tidsforbrug som De, kære læser, muligvis har haft ved at læse dette eventuelt ligegyldige indlæg. Klager kan sendes til whogives@ratsass.dk ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar