fredag den 28. oktober 2011

Uuuuuuuuuuuuh-

-yggeligt!

Jeg stormer rundt som en heftig efterårsvind i disse dage og har travlt - både på job, men også med "private forberedelser" ;)

Thi jeg skal nemlig holde kombineret fødselsdags/halloween fest på lørdag, og er der noget jeg ikke kan stå for, så er det en tema fest!!! ;)

Derfor har jeg knoklet for at overstå alle de kedelige ting som oprydning (ja, vi sorterer og systematiserer og smider ud også, så det tager herre lang tid) og rengøring ... Nu kan jeg nemlig komme igang med noget af det sjove:

Op-pyntning, skabe uhygge, skære græskar, lave scary / kreative snacks og smage velkomstdrink til (!) hehe..

Jeg lover at jeg nok skal uploade nogle billeder snart, men jeg vil ikke ødelægge oplevelsen for mine gæster ved at afsløre noget endnu ;)


To be continued.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar