mandag den 13. februar 2012

Briller & Bøjle

Ja, det lyder som opskriften på en nørd fra 60'erne, men det er det ikke ;)

Til gengæld kan jeg præsentere en kreativ løsning til Jer, der ligesom mig, er træt af at alle solbrillerne ligger og flyder rundt omkring - samt ofte er i overhængende fare for at blive smadret :p

Derfor besluttede jeg mig idag for at tage een af mine gamle træ-bøjler og simpelthen lave den om til en farverig, trendy "Brille-stang" (høhø!)

Den fik med andre ord et par lag maling samt en omgang decoupage. Voila!
Og den kan såmænd også bruges til at hænge slips på, hvis man er til det...


Jeg beklager kvaliteten af billederne, men lyset var svindende...

Mulighederne er uendelige. Man kan lave lige så mange man skal bruge, og i præcis de farver / den stil som ens soveværelse / påklædnings-rum har :) Lovely!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar