onsdag den 22. februar 2012

Vin genbrug?

Altså, selve vinen er måske ikke så fikst at genbruge, men man får jo mere for pengene når man køber en flaske vin, end bare selve vinen ;)

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg ikke er en haj til genbrug.
Vi har ikke et fancy skraldespands-system, noglegange ryger der fyrfadslys med ud som skulle have været i 'metal', og når jeg veksler flasker er det mere for økonomiens skyld.

Jeg er nok mere en "sluk for vandet imens du sæber dig ind, køb en sparepære og ransag genbrugsbutikken" type ;)

Jeg synes dog rigtig godt om ideen - at man ikke spilder resourcer som sagtens kan anvendes igen. Derfor vil jeg lige dele disse vildt kreative ideer med Jer, som jeg er faldet over på nettet:

Bademåtte af vinpropper
Bordskånere af vinpropper
Opslagstavle af vinpropper
Stol af vinpropper
Flaske vaser 
Lys i flasken

Flaske lampefod

Flaske oste-tallerkener

Hvis man lige står og mangler en kagerulle...

Lysestager

Nye sjove etiketter

Stole af paller
Stol af paller
Hylder af paller
Gulvbrædder af vin-kasser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar