fredag den 17. februar 2012

Luksus & Løgfingre

Idag har jeg måtte tage nogle svære beslutninger.
Svære ihvertfald for en kvinde, der absolut ikke svælger sig i luksus ting.

Jeg besluttede mig - af økonomisk trænghed - at sætte mine 2 yndlings anskaffelser fra 2011 til salg på Trendsales!

- Min smukke, farverige, spraglede frakke... og..
- Mine skønne, cool paillet-stilletter med skulls:



SUK... Men det er de eneste ting i min garderobe som er så nyt at jeg kan være bekendt at tage en fair sum penge for dem. Og der trænges!

Snart begynder jeg også at sælge ud af mine decoupage og maleri - projekter.


Det er dog ikke nemt at skille sig af med nogle ting som man virkelig er stolte over at eje. Jeg har gået og små-snøftet hele aftenen hehe...

Det har dog også en anden, mere naturlig forklaring: Løg-fingre!
Hver gang jeg har lavet frikadeller og revet løg, stinker mine fingre så kraftigt.
Og jeg skal altså i byen imorgen!!

Så gamle husråd om at fjerne løg-lugt modtages gerne ;)

Snøft snøft snøft ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar