torsdag den 2. februar 2012

Lister!

Er jeg den eneste idiot 
der føler mig som en idiot 
ved at lave idiotiske lister 
over idiotiske ting?

Det behøver faktisk ikke engang være idiotiske lister, det kan også være idiotiske illustrationer. Idioti.. Nonetheless - så elsker jeg det ;)

Jeg er ikke (med kraftig streg under) nogen særlig organiseret idiot. Måske derfor føler jeg mig som en mere vigtig idiot, der har rigtig styr på tingene, når jeg planlægger og laver lister. Jeg er nemlig også idiotisk glemsom..
...
.

Hva?
Nå, ja - lister!

Nogle nætter kan jeg næsten ikke falde til ro, fordi jeg som B-menneske får alle mine bedste ideer når andre idioter sover. Så må de jo nedfældes på papir, så idioten her ikke glemmer dem igen..

Igår lå jeg og spekulerede noget så gevaldigt over et 'kostume' jeg skal finde på til en fest lørdag. Jeg var ved at blive idiot over ikke at kunne bestemme mig og få detaljerne på plads, så nu har jeg simpelthen brugt aftenen på at skrive lister - med illustrationer til.
En slags moderne huske-liste / 'påklædnings-dukke' egentlig, te-he...

Folk må da tro jeg er idiot?

Enhver undskyldning for at bruge mine Pro-markers gælder... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar