tirsdag den 6. marts 2012

Flette-Nette

Jepsen, jeg har simpelthen kastet mig over teknikken i at flette armbånd. Altså dem man nok kender som 'veninde-armbånd' (for dem som er gamle nok *AHRM* til at kunne huske det)

Jeg har en fornemmelse af at det kunne blive ret boheme-populært til sommer, så det skal da prøves!

Faktisk faldt jeg over det sødeste armbånd med flettede hjerter, som egentlig var dét som satte mig igang. Meeeeen man skal jo lige have begynder-teknikken på plads først, né? ;)

Ergo, Nette er på nettets flettekursus!

Jeg er ikke nået så langt endnu, men jeg håber jeg blir sej nok i håndværket til feks at opfinde et mønster med skulls ;D Seføli...

Her kan I se de "samples" jeg har lavet foreløbig ... Fesne farver, og den sidste blev lidt hullet. Har dog spottet hvad der gik galt så det sku blive bedre næste gang ;)

Voila! Candy stripes, Zig zag & Chevron teknik:

2 kommentarer:

  1. Jeg har masser af garn, hvis du vil lære fra dig, ha ha ha :-)

    Knus Tania

    SvarSlet
  2. Seføli :D
    Du kan bare invitere ned i huset når det passer Jer, så tager vi en tur ;)

    Knus

    SvarSlet