tirsdag den 20. marts 2012

Spådoms-dampe?

Mmm..

Jeg sidder her i en stille midnats-time og nyder en kop varm the. Man kommer ofte til - bevidst eller ubevidst - at reflektere over tiden, når man slapper af.
Der sker mange ting om ørerne på een og det er nok egentlig meget sundt at få dem rystet lidt på plads i knolden noglegange ;)

Jeg tænker på fremtiden. Måske er det koppens dampe som får mig til at hallucinere, men jeg synes jeg har fået et lille glimt af... håb måske? ... Af lys og glæde.. i fremtiden :)

Jeg kan i hvert fald mærke at der er masser af ting jeg glæder mig til .. i fremtiden.
Primært alle mine kreative projekter. De giver mig altså en skøn form for lykkefølelse.
Der findes (næsten) ikke noget bedre end at føle sig mega inspireret og bare brænde for at komme igang med sin idé! :D

Jeg har allerede lagt en plan for imorgen, og jeg glæder mig.
Der er også flere ting som jeg ikke har fået vist herinde endnu...

Men lige nu vil jeg altså nyde min the - i fred og ro ;)

Have a "beauTEAfull" evening ;)



1 kommentar: