onsdag den 23. marts 2011

Decoupage & Søgemaskiner!

Nu skal det være!
Ikke mere tankespind og fedten rundt med idéer, nu tager jeg tyren ved nosserne og kaster mig ud i endnu en ny kreativ hobby: Decoupage!

Til dette har jeg erhvervet mig bl.a. nogle æsker, en lille barnestol i træ og regner med at finde et gammelt bord, en skammel eller lignende i en Genner imorgen, som jeg kan maltraktere ;) Jeg har desuden anskaffet mig noget tapetlignende papir i flere farver og mønstre, men mangler at få fingre i tapetklister og lak. Jeg er stadig lidt usikker på materialerne og fremgangs-måden, men... You live and you learn! ( ... skal nok dele ud af gyldne erfaringer!)

- MEN JEG MANGLER NOGET !!!

Jeg har søgt og søgt efter nogle meget specielle papir-stykker som jeg engang købte i forbindelse med et scrapbooking projekt. De ville være perfekte til decoupage brug!
Ak, men midt i alt dette flytte-rod er de blevet pist borte. Faktisk gav jeg migselv en mindre hedetur ved at lede efter dem, pga min (heldigvis svindende) influenza, men stadig uden held! Jeg tog en nedkølings-pause ved computeren og Googlede, og på 0,12 sekunder havde jeg fundet Andes-bjergene... og så tænkte jeg:

Gid man dog kunne google efter sine egne forsvundne ting!

Det kunne være så blæret hvis der fandtes en privat søgemaskine, som gjorde at hvis jeg googlede 'decoupage papirer' så viste den mig præcis hvor de lå! Eller man kunne gøre det med bil-nøgler, briller, mistede øreringe, vanter, den rykker man havde glemt, klassebilledet fra 5. og mange andre ting man ofte mister...

- Aldrig mere skulle en sok miste sin makker!

Jeg synes seriøst, at Google og Krak skulle brainstorme lidt over dén idé!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar