mandag den 21. marts 2011

Den svære fødsel!

ENDELIG! 
Endelig har endnu en nørd fundet vej ud i det store blogger-univers!

Jeg har valgt - i al beskedenhed - at kalde denne blog for Nette's Verden, da jeg mener at alt hvad der kommer til at dukke op herinde vil være et udtryk for hvordan jeg opfatter Verden.
Jeg har ingen ambitioner om at tjene penge på at blogge, eller ændre resten af verden, men jeg vil gerne sætte mit fingeraftryk på den digitaliserede evighedsmaskine som internettet er...

Du er meget velkommen til at følge med i mine små sysler herinde.

Jeg har tænkt mig at skrive om alt-og-ingenting, filosofere over Livet og udfordre det danske sprog i ord-nørderi og amatør forfatterier. Jeg har tænkt mig at berette fra mit liv og mine oplevelser. Jeg har tænkt mig at prale når jeg har lært en ny strikketeknik eller lavet noget anderledes kreativt og belemre læseren med fremgangsmåden. Jeg har tænkt mig at poste billeder af ting jeg synes er morsomme, seje eller på anden måde interessante, af mine katte, koncerter jeg har været til, skøre oplevelser eller
en grankogle camoufleret som en lort...

Told ya...

Sæt dig til rette, hyg dig, grin og græd med mig, betragt verden med mine linser på...
Du er også velkommen til at lade være.

Nu har jeg i hvert fald min helt egen verden!
Wauw... bare det ikke stiger mig til hovedet ;)

<3 Nette

1 kommentar: