mandag den 28. marts 2011

Krig & Rødmende Juice

Jovist - Danmark er i Krig!

Dette budskab er ingen danskere / ny-danskere vist i tvivl om, især eftersom det efterhånden fylder det meste af Nyhedernes sendeflade. Bortset lige fra en 3-årig som blev væk i en skov. Det undrer mig egentlig at der blev sat så massivt ind på at finde ham, helikoptorer og beredskab osv., for plejer folk ikke at skulle være efterlyst mindst 2 døgn før politiet sætter ind? Nå, men knægten er fundet, alle er glade og militæret kan nu igen fokusere på Krigen ;)

Jeg vidste dog ikke at Krigen var rykket helt tæt på Nørrenusseby, så forestil dig min overraskelse (!) da dette monstrum af et syn mødte mig udenfor gadedøren:


Efter sådan et Krigs-traume måtte jeg naturligvis have lidt at styrke mig på, og valget faldt på en ny juice-variant jeg fandt i Fakta. Den var den eneste af sin slags, omringet af normale juice'er, så jeg følte mig nærmest gudsbenådet over at være så heldig... Det må have været Skæbnens indblanding, for tænk - mine 2 yndlingsfrugter i een juice! Æble + Hindbær ... Hvor heldig har man lov at være? :D Jeg tog et billede af min nye bedste ven, i forårs-solens stråler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar