lørdag den 17. september 2011

Day 17: On the shelf



Et lille udsnit af mine boghylder. Mange ting har måtte vige pladsen til fordel for min udvidende bog-kollektion, og alligevel har jeg ikke plads til at have dem alle stående fremme... (er det unormalt at få dårlig samvittighed overfor bøger?!)

Her ses lidt af samlingen, David Eddings optager en del plads ;) Han er min absolut yndlings fantasy forfatter og disse bøger har givet mig mange timers lykkelig eskapisme!
Hans historier og persongalleri er så levende at man nærmest føler, at de bliver en del af een selv.. Jeg kan ligefrem savne at læse om dem. Måske har jeg i virkeligheden et lettere usundt forhold til bøger, men jeg er ligeglad hehe...

Jeg har nok læst disse bøger mindst 20 gange (det er en serie på 2 x 5 bøger) og jeg bliver ALDRIG træt af dem. Kan læse dem om og om igen og elske det lige meget hver gang <3

Desværre døde David Eddings i 2009, så disse personae er for evigt stedt til hvile :(
Hans kone Leigh Eddings har dog været hans med-forfatter, så måske der kunne komme en bog fra hendes side engang?

Man har jo lov at drømme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar