torsdag den 29. september 2011

Day 29: In motion


Nogle vil måske påstå at dette ikke ligefrem er et 'in motion' billede...

Men det er det altså. Slow-motion, måske, men stadigvæk i bevægelse! Jeg går forbi disse krybende, kravlende planter næsten hver dag, og kan bevidne at de bevæger sig... hurtigere end man skulle tro faktisk ;)

Naturligvis har jeg masse af andre billeder som kunne bruges. Jeg tog f.eks et billede på vej over broen i morges, jeg tog billeder af kattene som hoppede og legede, samt af flyvende fugle på himlen - men på en måde syntes jeg at der var en æstetisk og eksistentiel vinkel over dette motiv, for... Alting bevæger sig! Kloden er i evig udvikling, og selvom vi lever vores liv i overhalingsbanen, så tror jeg det er sundt nogle gange at stoppe op og betragte græsset gro...

Eller i dette tilfælde, at betragte vegetationens fremrykning på muren ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar