søndag den 4. september 2011

Day 4: Favorite colour


Ouch! Det var en svær een idag! Sort er min basic primary, men eftersom sort teknisk set ikke er en farve (men fravær af lys), så tog jeg et udsnit af mine tørklæder, myyy preeeciooouus, for at illustrere en gennemsnitlighed ;) Det må vel siges at falde ud til noget LILLA agtigt!

Faktisk har jeg nok ligeså mange tørklæder som er ovre i noget gul-grøn-blåt, men nu skulle jeg jo vælge...

Generelt vil jeg dog helst ikke diskriminere farver! Som grafisk designer mener jeg jo at alle farver har deres tid og sted, hvor de kan stråle :) Jeg er stor tilhænger af det multi-farvede og er ikke længere bange for farver, som jeg engang var. Da jeg sværgede til sort og kun sort.

Farver er fantastiske - når de bruges rigtigt :)
Hurra for farver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar