onsdag den 20. april 2011

Farver & Striber!



FARVER  -  STRIBER  -  ...p..r..i..k..k..e..r... 

Der er bare noget ved foråret og Solens komme, som får mig til at gå i multi-colour-mode! Alting står klart og sprødt - man bliver glad i låget af alle sanse-indtrykkene.

Derfor kan jeg introducere et par yndlings forårs-ting:

Nye briller i sprudlende farver og striber!

Kan I huske de pink sko jeg købte for noget tid siden? De har endelig fået deres lovede make-over... Jeg følte mig lidt kattedyrs-agtig, så de fik leopard prikker:



Derfor måtte jeg jo lige eksperimentere med en passende make-up:




- Og som den opmærsomme læser nok har spottet, så har jeg langt om længe fundet:

Seje dreadlocks - til at matche enhver lejlighed! Weeee...! :D

Det er super sjovt at eksperimentere og være kreativ på alle mulige måder... Man kunne jo nærmest fristes til at skråle et slags motto: "Hele verden er mit lærred!" ;)

God Forårs-karma til alle Jer derude :)

3 kommentarer:

  1. Årh jah, fin sminke!!!! Bare jeg kunne tåle øjenskygge! (sukker og drømmer mig tilbage til de unge dage med tonsvis...)

    SvarSlet
  2. Tak hehe, det skal jo helst passe sammen - og man skal prøve noget nyt! Elsker at lege med makeup ;) Det lyder da rigtig ærgerligt med dig, er der virkelig slet ikke nogle mærker du kan tåle?

    SvarSlet
  3. Næh, startede med at få brændende fornemmelse af skygger med perlemor i. Hvis jeg så havde det på et par dage i træk, fik jeg sår. Efter et års tid kunne jeg ikke tåle nogle øjenskygger overhovedet. Dumt. Så jeg eksperimentere ikke så meget med at komme noget på øjnene mere, jeg kan mærke det brænder med det samme. Hvis jeg skal være rigtig flot tager jeg det på alligevel, en enkelt aften plejer at gå, selv om det brænder lidt, når jeg lægger det på.
    (forfængelighed, forfængelighed.. Man må lide for skønheden ik?)
    Heldigvis kan jeg tåle eyeliner!!!!

    SvarSlet