lørdag den 30. april 2011

Kongelig Kat & Hav(n)e Hygge

Vores han-kat er royalist !

Jeg fik både pudset vinduer og ordnet vasketøj, men han sad klinet til TVet hele fredag for at følge Kate & Will blive gift på ægte engelsk manér. Hvis han havde haft tommelfingre og Visa-kort var han sikkert kørt til bageren efter Bryllups kage...


Fjernbetjeningen var ikke til at komme i nærheden af - og heller ikke diademet - altså, jeg ved simpelthen ikke hvor han får det fra... *ahrm*


Idag lørdag har været en skøn og solrig dag her i Nusseby. Kæresten og jeg gik en dejlig rolig tur igennem Kirkegården og ned til Fjorden hvor vi dasede et stykke tid med benene dinglende over havnekanten.




Det er helt hypnotiserende at sidde der med sol-knebne øjne og se på den diamant-blinkende overflade og høre bølgernes beroligende skvulpen! For første gang længe, glemte jeg helt mine omgivelser og VAR bare i NU'et :) Det var tiltrængt. Vand har simpelthen en fantastisk effekt på mine "højspændte nerver" ;)

Rigtig god weekend til Jer allesammen derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar