fredag den 1. april 2011

Frokost-fitness & Fetish-fotos

(Bemærk lige en skarp alliteration med bogstavet F i overskriften, hva?!
Prøv engang at gentage dén sætning 10 gange i træk!
...Nå, det var ikke dét bloggen sku handle om)

Uha, jeg kan nærmest mærke velværen krybe ind over mig i takt med at de stive muskler giver op og slapper af... Jeg har opdaget, at der findes noget som hedder "Frokost Fitness", hvor en trænings-ekspert har lagt video'er ud med små nemme øvelser, som kan aflaste os, der f.eks. sidder meget ved computeren og derfor nemt døjer med spændingshovedpiner og museskader.

Tjek det ud her, når du har et par minutter at ofre på helbredet:
(der er mange af dem)


Nu da jeg alligevel var oppe at stå, besluttede jeg mig for at gøre 'forårs-rent' i entré skabet. Her opbevarer jeg - udover jakker og sko - størstedelen af mine elskede, smukke tørklæder, og jeg syntes de fortjente at blive luftet lidt...

Ja, indrømmet ... Jeg har en tørklæde fetish !!!

Jeg drages af de smukke farver og mønstre og kan ikke lade være med at købe et nyt hvis det springer mig lige i øjet... Her er et lille udsnit af 'my precious'... Mmm...

Aren't they pretty...?

Hvis det stod til mig ville jeg hænge dem allesammen op, så de kunne vises frem og stråle og sprede glæde med deres skønhed... Men den var Rune ikke med på ;)

Istedet fik jeg næsten min vilje ved at købe dette billede ved Søsterene Grene hehe... :

Beklager gen-skinnet, der er stadig plastik på...
... Gad vide om der findes behandling for tørklæde-fetish?

3 kommentarer:

  1. Surprise, not! Den tørklæde fetich er ingen hemmelighed for os der har haft æren af at se dig dagligt :-)

    SvarSlet
  2. Wiii så er du godt igang i blogland :-) Velkommen til et dejligt univers, som er en tidsrøver, der hele tiden får dig til at tænke 'Hmm jeg skal lige tage et billede til bloggen' :-)
    Glæder mig til at følge med.
    By the way.... Jeg har også en voldsom tørklæde fetish. Jeg har så frygtelig mange, som det vidst også skal ryddes op i. Har et billede af min bunke på min blog et sted....
    Go' aften!!!!

    SvarSlet
  3. @Lisn: Whoop whoop, ja jeg var nok den mest spraglede lærer LVP har haft ;) Hvis man også tæller øreringe / taske / sko fetisherne, som nok skal finde vej herind også ;)

    @Sarah: Tak! Jeg føler mig rigtig godt tilpas herinde og tænker vist allerede som en ægte blogger, mht billeder og tid! ;) Tak for din start-hjælp! :D

    SvarSlet