mandag den 11. april 2011

Krea gæst & Cuba fest!

Denne weekend har været spækket med gode oplevelser :)

I fredags tog jeg en tur til "Sønderhollywood" for at gæste mine forældre - jeg samler altid en masse af mine projekter at tage med derud, for der er mange kreativiteter som er lettere at lave i et stoooort værksted hvor man må rode og svine, end i en lejlighed på første...

Så mit decoupage bord med 50'er husmødre tema fik 5-6 gange lak og kunne stå i fred og tørre. Se, men nu har decoupagen bidt sig lidt bedre fast, så jeg gik også igang med nogle andre ting! Der kommer billeder af det (nær ved +) færdige her, men hvis du vil se billeder af processen, så smider jeg dem inde under "Kreativ" menuen ;)

Her ses et lille nøgleskab (det skinner en smule pga at lakken ikke er helt tør)


Her er jeg gået igang med en piget barnestol
Mit ypperste projekt:
Villa Collection træ-stage har fået en make-over!
Tog vildt lang tid, nu mangler jeg 'bare' dens makker...       

Jeg gik også lidt "kreamok" (vist endnu et selvopfundet ord hehe) på disse støvler. Jeg har altid syntes de var super fede, men lige lidt for 'pæne' og lidt for blå! Jeg har ikke særlig meget tøj som matcher, så de fik en rå, løshåndet omgang med en svamp og noget mørkeblå læderfarve. Jeg har købt nogle lange sorte snørebånd med små hvide skulls, som skal sættes i ;)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja sådan går tiden nemt, og lørdag får jeg så en spontan invitation: Søsteren og en veninde er 'kommet til' at købe en masse flasker sprut, så de kom på den geniale idé at jeg skulle hjælpe med at prøvesmage! Man sku da være et skarn for at sige nej til at yde den assistance ;) Det resulterede i en herlig aften med masser af gode drinks, højt humør og en tur hjemad over Fjorden i strålende morgensol!


1 kommentar:

  1. Billeder af solopgange bliver bare bedst, når man er bagstiv! :)

    SvarSlet