søndag den 3. april 2011

Mande-måltid & Tøse-hygge

Aaaaaaaah, sikke en dejlig weekend...

Jeg var alene hjemme, for Italien skulle beriges med Mnemic shows, så jeg har råhygget totalt! Jeg fik kortvarigt besøg af min gamle veninde, hendes husbond og deres lille ny bebs - det var skønt og rørende at se deres træk re-designet i sådan et lille nyt fjæs ;)

DK har også været heldige, at være beriget med årets første egentlige forårsvejr...

Min udsigt til Dansk forår...

Årets første altan-hygge
Jeg fik mig et rigtigt herre-måltid samtidig med at jeg hyggede mig med tøse-film:

Huh yeah... En god steak er ikke kun for mænd!
Og jeg fik rigtig hygget mig med ♥ misserne ♥ og en god bog:

Katte-hygge i en solstråle :)

Solstriber er dejlige...

Total senge-hygge!
Imorgen starter hverdagen igen, og jeg får min Rune hjem... Håber I derude har nydt weekenden ligeså meget som jeg ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar