onsdag den 6. april 2011

Tilbuds-jagt & Hækle-takt

Findes der noget bedre end at komme hjem med poserne fyldte med rigtig gode tilbud? ;) Det er altid en lille sejr når man ved man har gjort en god handel. Idag faldt jeg over følgende skønne items:


Lækre farvede canvas sko, som dog trænger til en heftig personalisering! Må se hvad jeg kan finde på af kreative idéer så de bliver lidt mere specielle. Nogen forslag?
Super tilbud på neglelak også - de kan godt se lidt vinter agtige ud her, men jeg 'tænker dem ind' i forår/sommer perioden som blide pasteller - så går det nok :)

ENDELIG fik jeg så taget mig sammen til at øve mig på hæklerierne. Nu må I garvede finger-ferme love ikke at grine alt for højt, for dette er mine absolut første og ypperste præstationer:


De er meget langt fra perfekte, fyldt med små-fejl, men jeg er alligevel pavestolt! :D

- En simpel bedstemor-firkant (til pudebetræk, et tæppe, en poncho, taske mm)
- En blomst (evt som pynt på tasker, huer o.lign)
- Små cirkler (som jeg har tænkt mig at lave et hårbånd eller bind-om bælte af)
- En multifarvet flettet snor (evt som hank til noget af ovenstående)

Det var hvad jeg nåede at præstere i aften, min hækle-takt er stadig langsom, men det kribler allerede i fingrene for at få lavet mere - det er rigtig sjovt når man først kommer igang. Tak til min mor som tog mig under hækle-vingerne et par aftener, og tak til "Crochet Art" som er en hækle introduktion... til børn! ;)

Hehe, det forbliver vores lille hemmelighed, ikke? 

1 kommentar:

  1. Sikke en fin start du har fået på hækle verdenen.... Det er frygteligt, man kan bare ikke lægge hækletøjet fra sig når man først kommer igang....derfor jeg først er kommet i seng nu.
    Kig på hjemmesiden lionbrand.com, der har de mange gratis hækleopskrifter. Jeg er gået igang med bamser, det kan jeg lige overskue. Og når jeg ikke gider tænke og tælle mere, så bytter jeg over til et tæppe jeg også hækler på :-)
    Rigtig Go fornøjelse ;-) Pas på du bliver bidt af det skidt ;-)

    SvarSlet